poniedziałek, 16 czerwca 2014

Kocyk - tzw. dorosły :)))

Coś aparat nie chce dzisiaj współpracować z komputerem.
Usiłuję go podłączyć i nic :(
A chciałam Wam pokazać , na czym będzie polegał pomysł na kocyk dorosły.
Całe szczęście, że zrobiłam też zdjęcie komórką , która to dzisiaj zechciała współpracować  z kompem :))
Tak więc ......
oto zaczątek koca:

Na środku 32 babcine kwadraty, ułożone wybitnie losowo i obwódka z resztek i jeszcze jakiejś włóczki, nie wiadomo w jakim kolorze, bo jeszcze nie byłam w sklepie . Cudów się nie spodziewam, bo to będzie sklep w Jezioranach a nie w Olsztynie, ale mam nadzieję, że jakąś wybiorę .
Tak więc - szydełko w dłoń i do roboty, może do zimy skończę  ...:)))

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam kolory! Pewnie gniazdo w aparacie albo komputerze szwankuje, ja wtedy staram się delikatnie ale konkretnie wcisnąć wtyczkę do końca ;)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś za tęcza kolorów! Wybrane losowo, ale jakże kolorowo! Bardzo piękny kocyk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny i kolorystycznie bardzo mój :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kocyk wychodzi , życzę cierpliwości . Ja również dziergam narzutę z resztek , jest to pierwsza taka duża rzecz mam nadzieję że skończę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój kocyk przypomina mi kolorystycznie chustę mojej mamy sprzed lat:)

    OdpowiedzUsuń