piątek, 23 sierpnia 2013

Skończona !

No wreszcie - jeden UFOK  za mną !!! Skończyłam kwiaciarkę !!!!
Został  mi jeszcze jeden - Wiktoriańska dziewczynka , ta jednak jeszcze musi poczekać na wenę. Tylko jej ani widu , ani słychu! :))))

Na zdjęciu po wypraniu, ale jeszcze przed prasowaniem, więc lekko pognieciona.

Dane techniczne:
*  kanwa z zasobów domowych mojej cioci, chyba 14-tka, bo xxx były bardzo duże i musiały być robione aż  trzema nitkami!
* Mulina Ariadna - niebieska, zeszły prawie trzy motki .
* Mój haft lekko odbiega od wzoru, szczególnie na fałdach spódnicy, ale pruć mi się nie chciało, bo nie potrafiłam znaleźć błędu, więc postarałam się robić dalej. Z daleka nie widać ! :))
* Prawdopodobnie , po oprawieniu wyląduje u mojej Teściowej, gdzie znajdzie swoją koleżankę, tylko w tonacji brązowej :) - tamtą chyba pokazywałam jeszcze na starym blogu, chociaż pewności nie mam :(

10 komentarzy:

  1. Sympatyczny hafcik, a błędów żadnych nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna! Ja koleżanki nie widziałam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna, najbardziej lubię biało niebieskie wyszywanki, bo przypominają mi tradycyjne tkaniny ludowe, które uwielbiam. Pozdrawiam ciepło i dzięki za życzenia zdrowia na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyszła:) Co teraz znajdzie się na Twoim tamborku?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyszła ta dziewczyna z kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I na Dziewczynkę przyjdzie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kwiaciarka,ładny kolor dobrałaś.Bardzo lubię monochromatyczne hafty.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń