środa, 20 czerwca 2012

TUSAL czerwiec i zabawa

Tusalowy słoiczek to nadal zwykły, litrowy słoik po ogórkach, nie mam zamiennika :(
 Mam już na oku pewien słoiczek, ale jeszcze trzeba uporać się zawartością .
 A że ja nie z tych co kawę  piją , to trochę potrwa . Może do grudnia się opróżni ! :)

Na dzień dzisiejszy ....

 Nie chcem, ale muszem -zbliża się  czas na pisanie świadectw opisowych, arkuszy  i różnego rodzaju sprawozdań. Oby do wakacji !!!!!
...............
Zostałam zaproszona do zabawy przez Beatkę 

Zasady zabawy:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

A oto jej pytania :

1. Słońce czy deszcz?  słońce, chociaż nie powinnam
2. Haft czy szycie?  haft, przede wszystkim xxx
3. Morze czy góry? morze i góry , ale raczej morze
4. Lato czy zima?  urodziłam się zimą ,ale kocham lato
5. Rower czy samochód? rower, chociaż z samochodem też nieźle mi idzie
6. Ranny ptaszek czy nocny marek? nocny marek, szczególnie z  tytułu poz. 2 :)
7. Chmielewska czy Dan Brown? Chmielewska , te pierwsze książki, teraz to już nie to
8.  Kółko czy krzyżyk? kółko
9. Szpilki czy trampki? trampki, musi być na płasko
10. Wschód słońca czy zachód? zachód, te upojne zachody nad moją wsią - miodzio :)
11. Zdjęcia cyfrowe czy w albumie? wolę album, chociaż teraz mam dużo zdjęć na kompie

A to moje pytania :
1. Wanna czy prysznic ?
2. Pies czy kot ?
3. Kawa czy herbata ?
4. Spódnica czy spodnie ?
5. Pomidorowa czy rosół?
6. Sok czy woda?
7. Schody czy winda ?
8. Huśtawka czy leżak ?
9. Jajecznica czy jajko sadzone ?
10. Truskawki czy czereśnie ?
11. Blog czy Facebook ?

Dziękuję za zaproszenie do zabawy, ale nikogo nie nominuję, bo masę z Was już  brało w niej udział. Częstujcie się moimi pytaniami i jeśli ktoś miałby ochotę , to niech odpowie na nie w komentarzach . Byłoby mi miło !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz