środa, 23 maja 2012

Spóźnialski , majowy TUSAL :)

Z lekkim , czasowym poślizgiem zamieszczam zdjęcie słoiczka .
Mało niteczek, bo cosik kruca bomba,  nie ma czasu na hobby :)
Ale słoiczek znalazł się w pięknym otoczeniu stokrotek, tuż przed ich skoszeniem !
 Chociaż tyle :)
Jest to nadal słoik po ogórkach,bo nie znalazłam jeszcze nic lepszego.
A to mój " okienkowy" hafcik. Trochę czasu mi zajął, bo brałam go tylko do pracy i tam w wolnym czasie dłubałam. Taka sobie poduszeczka na igły:

A to oprawiona przez mnie Pamiątka komunijna, która została wręczona w ostatnią niedzielę, jako dodatek do głównego prezentu. 
 No i zapisałam się na kolejne Candy - U Eli

Nie mam zbytniego pojęcia o scrapie, ale Ela takie przydasie rozdaje, że żal byłoby nie spróbować :)

4 komentarze:

  1. zauroczona jestem poduszeczką... prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna podusia i urocza pamiątka komunijna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wzór:) piękna podusia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna tak wykończona pamiątka, poduszeczka też świetna :)

    OdpowiedzUsuń