środa, 21 marca 2012

Wielkanocne ozdoby cd :)

A ja dalej w temacie Wielkanocy ....
Czasami łapię się na tym, że mam pozaczynane kilka różnorodnych robótek i sama nie wiem, za co się wziąć ?  Takie twórcze ADHD :)
I seria moich ostatnich wytworów :
* styropianowe jajeczko  i szpadka
 Powstały dwa jajeczka w tej technice i  4 szpadki xxx, jednak szybciutko zmieniły swoich właścicieli, tylko to zostało w domu :)

* Sznurkowe koszyczki - jeden poszedł już do ludzi, drugi pójdzie jutro, a trzeci się formuje

I zmora moich ostatnich dni - SAL Wielkanocny :)
Jajo skończone, teraz kokarda .....
I to by było na tyle .....
.............
Dostałam wyróżnienie od Jadzik
Dziękuję bardzo!!!!!
Pisałam o sobie już wcześniej .

5 komentarzy:

  1. Jajo śliczne,koszyczki też super ,moja zmora też leży i czeka na zmiłowanie ,pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. jajo przepiekne...koszyczki widze produkcja hurtowa...a jajem-zmora sie nie przejmuj,przyjdzie na nie czas...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tworzysz śliczności:),a kokarda pójdzie już szybciutko ja zrobiłam pierwsza kontur a potem tylko mechanicznie wypełniałam środki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię kokardę tak samo, też najpierw kontur :)

      Usuń
  4. Koszyczki są świetne, jak na nie patrzę to mam ochotę też takie zrobić :) Jajko piękne.

    OdpowiedzUsuń