niedziela, 8 stycznia 2012

SAL Pod choinkę - Skończyłam bombki !!!!!

Dziś , po śniadaniu, postawiłam ostatni xxx w bombkowym hafcie!!!!!
Definitywnie zakończyłam sezon świąteczny!!!!
Uff!! Teraz , już bez zbędnych ceregieli , mogę poświęcić czas na inne SAL-e!!!!
Co do prac przy tym hafcie, to po pozbyciu się "upiora" w postaci bordowej metalizowanej DMC, praca ruszyła z kopyta!!! Mój patent na mulinę metalizowaną ( mulina zwykła + metalizowana chińszczyzna) sprawdził się doskonale. Nic się nie rwało, plątało, wyszywało się biegusiem !!!! :)
Gdyby nie przerywnik , w postaci kolejnej kominiarki, to ten post mógłby powstać szybciej ! Jednak oprócz uczniów, to teraz dzieci n-lek będą chodziły w czapkach mojej produkcji. :)
No, a teraz zdjęcia jednego z moich większych haftów . Czyżbym przerzucała się na większe formy ? :)

Tadaaam ! Oto moje bombki ....
 Usiłowałam zrobić tak zdjęcia bombek , żeby było widać błyszczenie. Widać coś ? :)
Tzw. upiór - bombka z lekkim błędem, ale co tam ...
Jednak ze mnie taki fotograf , jak z koziej ..... Trudno, musicie się przemęczyć ! :)

17 komentarzy:

  1. rewelacyjne te bombki, sporo sie napracowalas, ale efekt super:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bombeczki. Mi do końca Świątecznego SAL'u jeszcze trochę brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt obłędny! Szalenie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. zakonczenie bombek poszlo Ci piorunem...wyszly rewelacyjnie i na dodatek pieknie blyszcza...BRAWO!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombki wspaniale mienią się kolorami :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wida, widac, jak sie wszystko błyszczy:) Gratuluje! Super wyszło! Tylko teraz jestem ciekawa jak go wykorzystasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne... bardzo mi się podobają te bombeczki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudeńka. Musiałaś się przy nich napracować. Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Błyszczy się i to jak! A błędu żadnego nie widać. Piękny hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem do czego wykorzystasz ten haft, co z niego powstanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. obłędnie piękne te bombeczki!

    OdpowiedzUsuń