niedziela, 11 grudnia 2011

Skończyłam !!! :)

Właśnie skończyłam przygodę z drutami !!!
Jutro oddaję właścicielce!!! Mam nadzieję, że się spodoba.
Zrobiłam czapkę "ślimak" + otulacz.
Pomocą przy czapce służyła mi E.gunia  ( DZIĘKUJĘ !),  a otulacz robiłam wg własnego pomysłu , posiłkując się zdjęciami pokazanymi na TYM blogu.
Najwięcej problemów miałam z otulaczem.  Zrobiłam za wąski i musiałam pruć całe zszycie razem z golfem i dorabiać na szerokości. :(
 Dane techniczne :
włóczka "Doris", kolor - ciemna śliwka ,  zużycie  prawie 5 motków po 100 g ( 1 - czapka , reszta poszła na otulacz), druty cienkie na żyłce - nie znam nr-u, są takie wiekowe, mają ponad 20 lat.  
Zdjęć na ludziu nie będzie, bo się zbiesił ! :)

 No i skończył się mój  " odwyk" !!!!
...............
Dostałam wyróżnienie od Katariny
Dziękuję bardzo!!! 
Zasady wyróżnienia spełniłam już wcześniej.  :)

4 komentarze:

  1. Świetny komplecik:) Gratuluję wyróżnienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw przeczytałam wpis o odwyku krzyżykowym, a gdy teraz czytam, że wreszcie jego koniec odczuwam ulgę razem z Tobą. Komplecik prześwietny, zazdroszczę właścicielce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplecik i gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń