niedziela, 20 listopada 2011

SAL-e na święta 2011 :)

Przerzucam się z jednej xxx robótki na drugą, bo czas goni , a ja w lesie ...
Jeszcze zapisałam się na Świąteczną Wymiankę na forum ZR, TUSAL-owy prezencik nabiera mocy  w głowie  i jak ja mam się z tym wszystkim wyrobić ? :)
* SAL Świąteczny jestem na etapie zawijasków - są białe, a ramka dookoła domku - srebrna. Wygląda, moim skromnym zdaniem, nieźle. :)


* SAL  " Pod choinkę " - tu też jestem na etapie zawijasków :).
Zdecydowałam się na coś dużego - a mianowicie bombki , do których wzdychałam od zeszłego roku. Jest to wzór chyba zeszłorocznego SAL-a, haftowanego na forum. Wzór cudny!!!!! Jak spadać , to z wielkiego konia ! :)
Tu dziękuję Ani za podzielenie się schematem, bo ten co miałam  nie był za dobry.
Haftuję na białej kanwie, mulina DMC- zielona , a zawijaski  zielona + złota , obie DMC.
Mam tyle :

3 komentarze: