niedziela, 23 października 2011

Świąteczny SAL 2011 #1

 Bardzo dziękuję za wspaniałe komentarze dotyczące SAL-owego liścia.
Lejecie miód na me serce!!! 
DZIĘKUJĘ !!!!
A ja , w końcu się namyśliłam i postawiłam już troszkę xxx .
Zdecydowałam się na kanwę bordową - Aida 18 + biała mulinę nieznanego producenta, wyprodukowaną w Chinach . Dostałam ją kiedyś w ramach jakiejś wymianki i teraz ją uskuteczniam.
Nie obyło się bez prucia, bo najpierw haftowałam jedną nitką, ale moim zdaniem xxx były bardzo cienkie, potem już dwoma nitkami, zrobiłam gwiazdkę. Po obejrzeniu pomysłów i rozwiązań moich  SAL-owych koleżanek , zdecydowałam się na użycie  muliny metalizowanej mojego pomysłu, więc znowu prucie. Teraz gwiazdki będą haftowane jedną nitką chińskiej muliny + srebną nitką metalizowaną , też kupioną w sklepie z chińszczyzną. Chińczyki trzymają się mocno ! :) :) :)
A to moje dzisiejsze " wypociny" :
Po raz pierwszy w życiu okleiłam tkaninę taśmą malarską , aby zapobiec pruciu, cena kanwy  zobowiązuje ! Narazie lecę z ramką, bo i tak wiem, że chińszczyzny mi nie wystarczy na całość i środek pewnie będę haftować Ariadną , a może jeszcze koncepcja się zmieni ? :)
Prawdopodobnie będzie to poduszka, ale i tu moje plany mogą się zmienić ...
Na tym zdjęciu kolor kanwy jest bliski rzeczywistości :)

4 komentarze: