wtorek, 20 września 2011

W przelocie :)

Nie mam jeszcze czasu na nic, oprócz papierologii !!!
Ta trzyma się mocno i odpuści dopiero w październiku!
Wtedy będzie po ewaluacji całościowej - fajna nazwa , a oznacza to - kontrolę kuratorium.
Przed nami odpowiadanie na ponad 80 pytań ankiety skierowanej do nauczycieli, wywiad grupowy, nasiadówki. Ech, strach się bać ... Ale co nas nie zabije, to nas wzmocni !
W przerwach, kiedy odchodzę od komputera, po codziennej krzątaninie , przygotowaniu do kolejnych lekcji, stawiam kilka ( dosłownie ) xxx na tulipankach. Na więcej nie mam siły ani ochoty. Nie ma co pokazywać.

A tu na blogach i forach xxx- szaleństwa!!!
Ciekawe SAL-e - Mamuśka wymyśliła aż dwa ( blog i forum) - na dynię i na liść. Ciekawe schematy i coraz bardziej mam ochotę się skusić.
Na babskim forum Pkela też urządza SAL-e , tym razem na coś do przedpokoju - tu niestety musiałam sobie odpuścić, ale kobiety robią same cudeńka, a ja kibicuję .
No i SAL Świąteczny - tu już się zapisałam, bo co prawda schemat jest jeszcze poddawany głosowaniu, ale mój faworyt jest na czele. Jeśli ktoś jest chętny, to niech skorzysta z linku , można obejrzeć propozycje i zagłosować . A Aploch - jako organizatorka tego przedsięwzięcia , już założyła nowy blog  i wymyśliła cudny banerek
Jak skończę uciążliwą  papierologię  to z chęcią rzucę się w wir xxx !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz