sobota, 28 maja 2011

Cosie :)

Witam! Dalej zawzięcie produkuję wymiankowe prezenciki.
Mam już dwa malutkie cosie, teraz pora na coś większego :)
Już się dłubie.

Maturzystka pojechała do Warszawy - chyba przedbiegi przed studiami :) i niestety zabrała aparat, a chciałam pochwalić się pięknym storczykiem, jakiego dostałam od dzieci z okazji Dnia Matki. Musicie troszkę poczekać na zdjęcie. Mimo moich nieustających zabiegów, żeby kupiły mi coś robótkowego, dzieciaki zafundowały  mi strawę dla ducha - Harlequiny  i dla ciała - krem. :)
Podobno Student też ma dla mnie  dniomatkowy prezent, ale nie chciał mi nic powiedzieć przez telefon. Mam poczekać i już
...........................

Hasając po blogach , znalazłam superaśną poduszeczkę u Edyty , więc grzechem byłoby nie skorzystać ! :)

1 komentarz:

  1. Piękne, zachwycające. Wszędzie szukałam odpowiedniego wzorku makowego, Twoje maczki są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń