niedziela, 24 kwietnia 2011

Wymiana Świąteczna na Forum


Dzisiaj już można się ujawnić i pokazać, co się przygotowało z okazji wymianki .
Ja robiłam prezent dla Jurka ( niestety nie ma bloga ). Przygotowałam
* szydełkowe jajo

* szpadkę z kurczaczkiem - haft na plastikowej kanwie :


* różne przydasie i słodkości - tak wyglądała przesyłka tuż przed włożeniem do koperty :

A dostałam..... Tadam  !!!
Wspaniałego karczochowego kurczaczka w koszyczku od Mamuśki + cudną karteczkę i moc herbatek


Kocham wymianki!!!
To już mój drugi prezent od Mamuśki, bo poprzednio dostałam od niej cudny igielniczek ( w 2009 r!)


Dziękuję bardzo!!!!!

Lecę szykować pistolety na wodę, żeby rano mieć czym psikać ! 
Wesołych świąt !!!!

1 komentarz:

  1. Co tam pistolety! Ja przybywac z wiaderkiem wody i polewam na szczescie!
    Dziekuje za wizyte i zyczenia:)

    OdpowiedzUsuń