poniedziałek, 28 marca 2011

Lipiec wg " widzi mi się " + 100 obserwator :)

Szybkim haftem skończyłam  lipiec, bo muszę teraz od tego kalendarza odsapnąć.
Przede mną Pinkeepowy SAL - wielkanocny i narazie szukanie odpowiedniego wzoru - komputer aż huczy od poszukiwań :)

 Zdjęcie z lampą, bo przy takiej pogodzie, jaka jest za oknem, bez lampy zdjęcie było ciemne :(
Też z koralikami, nie miałam odpowiednich guziczków, zresztą zastanawiałam się, co te guziczki  miały oznaczać : pestki czy pająki ?  Zdecydowanie - pająki :)

Dzisiaj dostałam też przesyłkę od Gochy - nagrodę dla100 obserwatora jej blogu - prześliczną , czarną chusto- szaliko - apaszkę . DZIĘKUJĘ BARDZO!!!!!
 Sesja zdjęciowa bez ludzia i na ludziu :)


Jutro pójdę w niej do pracy, bardzo Ci ,Małgosiu, dziękuję !!!!!

6 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Ci się podoba :) No - to mogę swoje zdjęcie umieścić u siebie - nie chciałam tego robić, dopóki przesyłka nie dotrze do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lipiec super, ale modelka w chuście bije wszystko na głowę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta cudna ,modelka prezentuje ją znakomicie,jest bardzo naturalna i niech nie rezygnuje czasami z pracy modelki,bo doskonale sobie poradziła:)Pozdrowionka dla Was dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, modelką przyćmiłaś swoje prace niestety ;-) Nikt nie zwróci uwagi na wykonanie, przy tak pięknej modelce ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że coraz więcej osoób robi ten kalendarzowy hafcik:))Fajne te Twoje hafciki! Wyprzedzasz czas tymi hafcikami, ja mam lekkie opóźnienie z kwietniem ale postaram się je nadrobić:))

    OdpowiedzUsuń