środa, 2 marca 2011

Ale się narobiło, czyli lubię dawać prezenty :)

Muszę się leczyć.
Jest to naukowo i doświadczalnie udowodnione.
Pisałam, że powysyłałam moje "Podaj dalej" i faktycznie, nie podpisałam się :(
I teraz zagwozdka, dostaję e-maile skąd te prezenty, czy to z wymianki , czy z jakiegoś innego rozdawnictwa.
Biję się w piersi, ale tak to jest, jak nade mną , na poczcie , sterczy mąż i córa "i szybciej, szybciej" .
Szybciej to się dzieci robi, a nie wysyła paczki :)
A to powysyłałam :




Do tego dołożyłam jeszcze trochę słodkości, pocztówkę i wysłałam. I nie spodziewałam się aż  takiego zamieszania :)

3 komentarze:

  1. Dobrze,że chociaz zdjęcia zrobiłaś;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne kwiatowe kwadraciki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamieszanie było, ale jakie cudowne niespodzianki. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń