sobota, 26 lutego 2011

Podaj dalej od Isany

Wczoraj dostałam przesyłkę od Isany z jej zabawy "Podaj dalej".
Dostałam  piękną zakładkę: z jednej strony wzorek, a z drugiej monogram
szydełkowy breloczek ,
karteczkę i słodycze, niestety nie doczekały się zdjęcia ( Mała nie wytrzymała :)

Dziękuję bardzo !!!!
Wiem już , że jedno z moich "Podaj dalej" doszło, można je zobaczyć u Krokusika
Czekam jeszcze na potwierdzenie od dwóch osób i pokażę na blogu.

A to mój wczorajszy "wytwór" - Maturzystka miała 18 -te urodziny i przygotowałam tort.
Proszę się nie śmiać - cukiernikiem nie będę, - te różowe maziaje, to produkcja teściowej :)

Wyjątkowo, nie miał ananasa na wierzchu, tylko gotowe różyczki. I za to, od Jubilatki, mi się dostało.
A chciałam dobrze :) Impreza odbyła się u teściów.
A Maturzystka poszła do szkoły w wieku 6 lat ( wtedy jeszcze trzeba było pytać poradni , czy może) i dlatego ma teraz 18 -tkę. Inni z jej klasy mieli w zeszłym roku- to w ramach wyjaśnienia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz