piątek, 4 lutego 2011

Ferie !!!!!

Ferie , wielkimi krokami,  zbliżają się do końca!!!
Dlaczego... ? !! :)
Jest tak fajnie!!!!
Co prawda , taką zimę:
zamieniłam na taką :
ale było fajnie.
Odpoczęłam, oderwałam się od codziennych trosk, nie musiałam robić obiadów, a to już plus! :)
Teraz , po powrocie, musiałam ogarnąć trochę dom, bo przez ten tydzień lekko zarósł.
Cóż, Maturzystka musiała się uczyć a nie sprzątać, a o PM nie wspomnę :)

Robótkowo:
* robię wymiankowe prezenty, więc nie mogę ich jeszcze ujawniać,
* dziergam chustę - plasterek dla teściowej, z włóczki z odzysku, sporą część robiłam w trakcie  podróży pociągami, zdjęcie wkrótce
* oprawiłam "Elfiki"
Są już u szczęśliwych właścicielek :





* oprawiłam też  "Owoce" z HP  - zostały prezentem, zdjęcie na docelowej ścianie 

* kupiłam też włóczkę na sweterek dla Małej, ale chyba w ferie nie zdążę już go wydziergać :(  
a i tak sporo zrobiłam w tym czasie

4 komentarze:

  1. Gratuluje! masz mega powera:) ja to ostatnio nic nie robie:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wciąż czekam na ferie.......

    OdpowiedzUsuń
  3. no jakbym dostała takie elfy to też bym się tak cieszyła:)a studniówkę córy przeżyłam rok temu - teraz przeżywam jej pierwszą sesję:)

    OdpowiedzUsuń