wtorek, 30 listopada 2010

Wymianka jarzębinowa

Od dzisiaj można się ujawniać, co się wykonało, albo co się dostało w wymiance, organizowanej przez Moteczka
Ja mogę pokazać to pierwsze i tyle, bo jeszcze nic nie dostałam :(

Robiłam prezenciki dla Ani.

Przygotowałam biscornu - pagodę w kolorach jarzębiny
( tu skorzystałam z kursu pokazanego na blogu Kapryśne inspiracje)



Jarzębinowy obrazek - Forum Gazetowe, to jest to :)


Maluteńka poduszeczka - zawieszka do kluczy


Dołożyłam jeszcze troszkę słodyczy i wysłałam. Ciekawych zapraszam na stronę Ani.
No to  teraz tylko , czekam na listonosza !!! :)

A tym zajmuję się od wczoraj, szkolny kiermasz świąteczny jest coraz bliżej, trzeba czymś handlować :)


Zdjęcie fatalne, ale aparaty późno wracają :(

7 komentarzy:

  1. Hmmm...dobrze zrozumiałam? nie dostałaś jeszcze upominku wymiankowego?
    Strasznie mi przykro, wiem jak się teraz czujesz...niestety.
    Al trzymam kciuki, zeby wszystko szczęsliwie dotarło.
    Bo upominki wykonałaś sliczniutkie

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne, a na takie biscornu tez mam chętkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko śliczny prezencik wykonałaś:))
    Spisałaś się na medal!!!
    Twoja wymiankowa partnerka napisała do mnie, że wysyła upominek w poniedziałek, odpowiedziałam, że jest to ryzykowne ... i jak się okazuje, miałam rację ... tak to jest niestety kiedy za zabawę biorą się osoby nieodpowiedzialne:(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz sie zachwycalam ta Pagoda,sama musze tez sprobowac tego ksztaltu.
    Twoja jest sliczna:)
    Trzymam kciuki by Twoja niespodzianka dotarla jak najszybciej:)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  5. Pagoda świetna! Paczka pewnie dotrze na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, to bardzo przykre. Byłam już na kilkunastu blogach i byłam pewna, że tym razem wszyscy wywiązali się na czas ... Beatko, może jutro dotrze i do Ciebie? Bardzo ładne prezenty przygotowałaś. Dla mnie w ogóle biscornu to jakaś niewytłumaczalnie trudna rzecz do wykonania...
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń