piątek, 12 listopada 2010

Wieści :)

Skończyłam dzisiaj jedną z wymiankowych xxx- tym razem wymianka świąteczna na forum :)
Uff!!! Mogę wreszcie zająć się " swoją " robotą. Teraz tylko skompletować paczuszkę i można wysyłać!!

A w kolejce czekają :
* aniołek na choinkę  wybrany przez Małą.


Wzór - Kram z robótkami . Kolory - własne z domowych zasobów.  Tylko chyba nie zrobię dwustronnie, będzie przód i  gładki tył. Raczej nie zdążę przed świętami. A Mała jak żandarm pilnuje : " Szyj już tego aniołka !!!"

* opaska dla Maturzystki  - musi pasować do szalika ! Wzór podpatrzony w sklepie:  dużej , młodzieżowej sieci handlowej :)

* "plasterek" - mam już włóczkę , trzeba go skończyć !

* szal dla teściowej - czekam na włóczkę

* bombki cekinowe - jak za cholerę przyczepić zawieszkę, żeby nie spadła? To jest takie ciężkie, jak oblepiłam bombkę cekinami i szpilkami ?

* chciałabym zrobić też bombkę z haftem - tylko kiedy ?

*  Nie wspomnę o kartkach świątecznych - dobrze, że mam tzw. "okienka" w pracy, to podgonię

* a tu jeszcze Student przyjechał, więc mamusia pichci  żarełko . Aktualnie - bigos:)

Czy tylko u mnie jest takie zagęszczenie , czy u Was też ?

No dobra, spadam - idę na spacer z psem .
Jakby mi było mało - nie miała baba kłopotu , to kupiła sobie psa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz