czwartek, 28 października 2010

Szalik Maturzystki

Oto coś , nad czym siedziałam prawie trzy tygodnie!!!
( w weekendy, w tygodniu robiłam tylko po kilka rządków)

Szalik wg Maturzystki:
* miał być długi -  ma ok 2 metry,
* szeroki - na 60 oczek ,
* z frędzlami ,
* gruby - podwójna Baśka ,
*  kolor -brudny róż,
* wzór - ściągacz półangielski .
Tak się prezentuje:
Narazie mam dość przygody z drutami!  Muszę od nich odpocząć. :)
.......................
A tak wygląda nasz nowy członek rodziny.... tadaaam... oto Figo- rasa nieznana :)


I jego dumna właścicielka. Co ona wyprawia z tym psem ?! - a on na to pozwala.:)
...............
Robótkowo - nic nie mogę pokazać - wymianki :)
A i jeszcze się zapisałam na nową - Urodzinową -  Forum Złote Rączki - teraz szukam wzoru na kartkę. A czas goni.  Mam nadzieję, że przez długi weekend trochę podgonię z robotą ;)
...........................
Hafty moich Mulinek:

nowe nabytki hafciarskie  - Oliwka z kl. I - jej pierwsze xxx


Julka z kl. I - to jej xxx


 I troszkę "wymęczona " kanwa Pawełka, też z tej samej klasy - poprosił, żebym ją wyprała


Teraz haftują samochodziki, zobaczymy jak im wyjdzie. Wszystko to są uczniowie z mojej , osobistej klasy.
Przykład idzie z góry :)

2 komentarze: