czwartek, 14 października 2010

Starość nie radość :)

Dzisiaj z okazji Święta Nauczyciela mam mały jubileusz.
20 lat pracy w szkole !!!
O kurczę !!! To już 20 lat !!!

Nie zaczęłam pracy we wrześniu, jak wiele innych nauczycieli, ale dopiero w październiku. To był mój start w dorosłe życie - i apel z tej okazji !! :)
I tak te apele oglądam od 20 lat !!!
Nie powiem, z jubileuszem wiąże się gratyfikacja finansowa, więc zaszalałam - zrobiłam zakupy w pasmanterii internetowej!
A co ! Bądź co bądź, kawał pracy mam już za sobą, a ile jeszcze  przede mną ..... strach myśleć !!

Jak dostanę przesyłkę to się pochwalę ! Niestety reszta pieniędzy została przeznaczona na kurtki, buty dla rodzinki i po "ptokach". Dobrze , że troszkę urwałam dla siebie!


Życzę wszystkim nauczycielom wszystkiego dobrego! Oni sami dobrze wiedzą czego !!!!!!!

3 komentarze:

  1. a ja 11... :)
    wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie na wymiankę i candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No popatrz, u mnie 1 września minęło 20 lat pracy w tym, jakże potrzebnym i pięknym zawodzie :) Wprawdzie troche późno, ale gratuluję jubileuszu :)
    Też dostałam jubileuszówkę i też zestawik sobie w prezencie kupiłam :)))

    OdpowiedzUsuń