niedziela, 19 września 2010

Mysza :)

Zima idzie, bo myszy ciągną do domu!!! :(

Niestety, gdzieś jest jakaś dziura i od kilku lat w naszym domu pojawiają  się myszy . Mieszkamy na parterze to i myszy są naszymi częstymi gośćmi. Często drzwi są niedomknięte, więc może włażą tędy ? 
Ostatnio zagościły w naszych sprzętach AGD. Któregoś dnia podejrzane odgłosy dochodziły ze zmywarki.!!! :(
I faktycznie, z jednej strony drzwiczek , z kącika wystawał ogonek, a mysza robiła tyle hałasu, jakby jeździła tam na wrotkach. Ile zachodu nas kosztowało , żeby się jej pozbyć - bezcenne!!!!!
Teraz kuchenka. Włączyłam piekarnik - a tu smród!!! Jakbym myszę  piekła!!!!!
Zdejmujemy tył kuchenki- jest - lekko przypieczone futerko. Normalnie idzie się pochlastać !! :(

Dlatego, dla odstresowania , zaczęłam pomarańczową sukienkę dla Małej. Nie obyło się bez prucia, po prostu w trakcie, zmieniłam wzór dołu . Inwencja własna, posiłkowana sukieneczką zrobioną kiedyś przez teściową

4 komentarze:

  1. Wiesz, koniecznie zafunduj sobie KOTA!!!!!!
    nawet mały a jest łowny :)
    Nasz maluch już ma za sobą pierwsza mysz będąc na wakacjach u mojego brata ,mysz weszła przez balkon i za chwilkę już była w łapkach ,....naszego kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ja nie lubię kotów, a one mnie też nie lubią. Ostatni kot przeniósł się do sąsiadów,bo tam miał lepiej.
    Jestem psiarą i teraz czekam, aż maluch podrośnie i go wezmę. Może będzie polował na myszy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko dziekuję !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Normalnie mnie zatkało !!!!!!! Śliczne !! Bradz dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mój pies jest o wiele bardziej łowny od kota :) Może dlatego, że jednak na ogrodzie ma większe pole do popisu niż kot w domu :P
    Ale trzeba zobaczyć na własne oczy jego technikę... Albo wybija się do góry jak królik i 40 kg bydle ląduje na biednej myszce... I technika nr 2: krążyć i krążyć coraz bardziej zmniejszać średnicę, aż biedne zwierzątko zgłupieje, nie ucieka tylko stoi w miejscu... Czyli podsumowując niektóre psy też łowią myszy i inne małe zwierzątka, więc nie stoisz na straconej pozycji jako ta nielubiąca kotów ;)
    Saphira_88

    OdpowiedzUsuń