sobota, 25 września 2010

Cukierki !!!!

Znowu się zapisałam, tym razem u Michaliny, przygotowała takie słodkości.....

Trzymam za siebie kciuki!!!
........................
U mnie dzisiaj dzień porządkowy . Przygotowania do zimy ! :)
Umyłam okna, poprałam firanki, powiesiłam i ręce mało mi nie odpadły ... Pralka dzisiaj zapracowała na swoją nazwę i zrobiła trzy prania,  bo jeszcze poprałam koce. Piękna pogoda, to wszystko wyschło w tempie błyskawicznym. Mam to z głowy.


......................
Robótkowo :
* skończyłam śliwkowe boa ( znalazłam resztki włóczki i starczyło),
* szukam wzoru na wymiankę świąteczną z Forum Złotych Rączek, bo znowu się zapisałam,
* dłubię wieczorami pomarańczową sukienkę dla Małej ( coś straciłam do niej serce)
* i ... tyle.
Chyba dopadło mnie zmęczenie materiału.
A jeszcze w kuchni "straszą" mnie buraczki i jabłka , gotowe do przerobienia .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz