wtorek, 31 sierpnia 2010

Lubię

Zostałam zaproszona do ostatnio popularnej na blogach zabawy przez Sarnę .
Bardzo jej dziękuję!

Zasady zabawy:

* Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy- już to zrobiłam :)

* Wymień 10 rzeczy, które lubisz. - to zaraz zrobię :)

* Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach. - i tu  znowu mam problem, jest tyle blogów, kogo wybrać ...?  :)

Lubię :

* czytać książki, byle nie metodyczne
* spędzać czas przed telewizorem z robótką w ręku, mam wtedy poczucie, że nie marnuję czasu
* posiedzieć w piękny dzień na ogródku , jak ktoś inny go opieli
* pójść na spacer z córkami, synuś się niestety wyłamał, woli kumpli
* zbierać kasztany , zawsze mam ich dużo po kieszeniach
* ruskie pierogi, najlepsze robiła moja babcia, nigdy jej nie dorównam ,to był mój " smak dzieciństwa"
* napić się dobrej, aromatycznej herbaty, powiew "luksusu"
* zbierać fiołki - ten kolor i zapach
* mieć psa , niestety teraz nie mam :(
* zakupy, najlepiej bez specjalnego celu, samo łażenie po sklepach wystarcza

Zapraszam :
Babcię Vilemoo, Xhaftx, Anę, April79, Olenka_ja, Ellę, Anusię, Antoninę, Sabinkę, Lorenę
...............................
A ja nie wiem, w co mam ręce włożyć ?

Summit się kończy i skończyć nie może, haft wymiankowy ( lawendowy) leży i kwiczy, w pracy roboty co niemiara , a tu Licealistka nr 1 - czyli Maturzystka ,przyniosła piórnik i zażyczyła sobie haft .
  Na 2 dni przed początkiem roku! Jakby nie mogła wcześniej!!!
Ciężko idzie, bo jest lekko podgumowany i muszę mocno przyciskać igłę, żeby się przebić.
Narazie mam tyle - Shopping Pig - kolory własne :)

Może dziś skończę , jest jeszcze jutro , ale to ostatni dzwonek. Chyba ją uduszę!! Piórnik kupiła 2 tygodnie temu !!!

1 komentarz:

  1. Świetna świnka :)Trzymam kciuki za tegoroczną maturzystkę :)

    OdpowiedzUsuń